• 1
  • 2
  • image slider jquery
  • 4
carousel jquery by WOWSlider.com v7.7

جستجو در سایت

تقویم شمسی

 

       خط تولید  پروفیل mdf  رپینگ  قابلیت  تولید  mdf - hdf - pvc

فوم – چوب پلاست – قرنیز– پروفیل دکور - انواع پنل های  دیوار و

سقفی را داراست .خط تولید فوق  براساس ابعاد مشخص بازار تا طول

66* 3 حداکثر عرض mm 3 - 350 ,ضخامت 3 - 250 mm  تولید

روزانه از2000-15000 شاخه در روز برای هرخط را شامل می شود.

که براساس نوع تولید به دوبخش: پروفیل mdf رپینگ باروکشpvc

و پروفیلmdf   با روکش  پرس ملامینه طبقه بندی می گردد .همچنین

ماشین الات فوق ساخت کشورهای المان –اسپانیا -ایتالیا وچین می باشد

وبه صورت فول ونیم اتومات بنا به درخواست مشتریان قابل تغییراست.

 


 

خطوط تولید و ماشین الات پروفیل MDF (رپینگ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرایند تولید پروفیل MDF (رپینگ)

 

پروفیل MDF

 

برای تولید پروفیل MDF  ابتدا به بررسی شیوه های اماری واقتصادی می پردازند که ازجمله انها می توان به شرایط بازار, تامین سرمایه مورد نیاز, میزان واردات و صادرت ,نیروی انسانی ,مواد اولیه و ماشین الات مربوطه اشاره کرد.

 

فراورده های چوبی در اشکال و انواع متفاوت تولید و مورد استفاده قرار می گیرند که می توان انها را در بخش های متفاوت صنعتی به کار برد مانند: نئوپان, تخته چندلایه , تخته فیبر و یا mdf  

 

به دلیل کیفت مطلوب mdf  نسبت به دیگر محصولات مشابه جزء تخته های سخت و مقاوم با دانسیته 460- 800کیلو گرم بر متر مکعب است.از مزایای دیگر این فراورده چوبی دارا بودن سطح صاف و یکنواخت و مقاوم بودن در برابر گرما و فشار بالا است  از اینرو گزینه مناسب برای استفاده در دکوراسیون داخلی مبلمان کابینت اشپزخانه میز و صندلی و لوازم اداری و ... است.

 

 با روکش کردن سطح mdf با کاغذ لمینه می توان مقاومت ان را همچون چوب طبیعی بالا برد.معمولا جهت روکش کردن این محصول می توان ازکاغذهای اغشته سازی شده  به مواد فن لیک,پلی استر,ملامین  استفاده کرد.

 

به دلیل اینکه پروفیل MDF در زمره کالاهایی است که برای نما و زیبایی به کار می رود از اهمیت خاصی در صنف چوب برخوردار است.

همراه با توسعه مصنوعات چوبی ,می توان از روش ها و متدهای نوینی برای ایجاد هماهنگی در طرح و رنگ  همچنین زیبا سازی در دکوراسیون داخلی و معماری خانه ها استفاده کرد.از جمله این تکنولوژی های مدرن رپینگ یا روکش کردن mdf  می باشد.با روکش کردن  شاخه ابزار خورده mdf با hpl زیبایی خاصی به این محصول می بخشد که نتیجه حاصله تولید پروفیل  mdf است.

 

موارد کاربرد پروفیل mdf:

پروفیل mdf معولا در صنف کابینت سازی ,لوازم و درب وپنجره اداری و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد که به دسته های زیر تقسیم بندی می شود.

 

پروفیل های لبه

پروفیل های نبشی

پروفیل های روکوب

پروفیل های تاج و زیرچراغی

پروفیل های کرکره ای پانل دیواری قرنیز حاشیه دیوار

 

فراورده ای جایگزین پروفیل mdf

می توان گفت  این گونه پروفیل ها را از دیگر فراوردها همچون چوب طبیعی,مصنوعی و مواد سلولزی خصوصا نئوپان قابل تولید می باشد.به دلیل استحکام ومقاومت پروفیل های mdf و نیز بالا بودن سرعت  وحجم تولید,کالایی برای جایگزین کردن ان وجود ندارد و تقاضا برای این محصول همچنان رو به افزایش است.

 

کشورهای تولید کننده و مصرف کننده پروفیل mdf

در سالهای اخیر به دلیل ویژگی های ممتاز این محصول از نظر کیفیت و شکل ظاهری ان هنوز هم تقاضا برای ان بسیار است.از اینرو در بیشتر کشورهای دنیا تولید و به کار گرفته می شود. ازمیان کشورهای شاخص در  تولید این کالا چین , مالزی و ترکیه  را می توان نام برد.

 

صادرات :

به دلیل نقطه ضعف های در تولید داخلی این کالا,محصول تولید داخل از نظر کیفی در قیاس با تولیدات کشورهای ترکیه ,چین و مالزی در سطحی نمی باشد که بتوان انرا صادر کرد.

 

سازندگان ماشین الات و خطوط تولید پروفیل mdf

 کشورهای تولید کننده ماشین الات پروفیل mdf ترکیه,چین,المان وایتالیا می باشند که دارای فن اوری های مدرن و به روز دنیا برای تولید این خطوط تولید هستند.

 

ویژگی های فنی و تکنولوژی خط تولید و عرضه محصول

عموما تولید همه پروفیل های mdf دارای مراحل تولید یکسان و مشابهی هستند.نخست ورق های mdf را که مخصوص پروفیل است در سایزهای 8/2*10/2 که دو برابر ورق های mdf معمولی هستند را در پرس گرم تحت فشار قرار می دهند سپس به وسیله دستگاه پانل بر, براساس نوع  پروفیل بریده می شوند بعد ازان ورق ها به دستگاه مولدر انتقال داده می شود که داراتی تیغه های بسیاری است سپس شکل مورد نظر پروفیل بر روی نوارهای بریده شده ایجاد می شود و در مرحله اخر پروفیل های نیمه ساخته جهت پرس شدن روکش های pvc به دستگاه رپینگ هدایت می شود و نهایتا پروفیل های تولید شده بسته بندی شده و به بازار عرضه می شود.

 

 

 

 

 

 

 

تانری:مرکز خریدو فروش ماشین آلات صنعتی و لوازم جانبی و ابزار آلات صنعتی