• 1
  • 2
  • image slider jquery
  • 4
carousel jquery by WOWSlider.com v7.7

جستجو در سایت

تقویم شمسی

 

 

خط تولید صفحات کابینت mdf و چوب پلاست ازعرض (120 - 30 cmبا قطرابعاد (80 - 16 cm) می باشد.

صفحات کابینت180-90))درجه به صورت U وتخم مرغی با روکش hpl تولید میگردند.دستگاههای فول اتومات

درکشورهای المان-ترکیه-ایتالیا وبخشی در داخل کشور تولید می شود.توان تولید روزانه این خطوط تولید(500-50)

شاخه بسته به نوع سرمایه گذاری و ماشین الات می باشد.ماشین الات وخطوط تولید صفحه کابینت مجهز به سیستم

تولید اتومات و فول اتومات می باشند که دارای 1سال گارانتی وهمراه با 5 سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد.

ماشین الات تولید صفحه کابینت به صورت نو و یا کارکرده بنا بر درخواست مشتریان گرامی تهیه و تولید می گردد.

 


 

ماشین آلات صفحه کابینت (post-forming)

 

    

 

 

      

فرایند تولید صفحه کابینت

 

به طور کلی  روکش کردن سطح صفحات کابینت بوسیله ماشین الات تمام اتومات پست فرمینگ که برای خم کردن وابزار زنی مورد استفاده قرارمی گیرد در شکل های گوناگون با روکش فرمیکا hpl انجام می شود .

 

انواع صفحات کابینت بر حسب جنس:

صفحات کابینت با جنس نئوپان :

در این صفحات مغز پانل از جنس نئوپان(خرده چوب فشرده شده با رزین مخصوص) است که با روکش فرمیکا پرس می شود و لبه های ان با دستگاه  مخصوص براثر فشار و دما شکل داده می شود.

 

صفحات کابینت بر حسب جنس MDF:

در این صفحات مغز پانل ازMDFخام بوده که روکش فرمیکا hpl دراثر دما وفشار روی صفحه پرس می شود ولبه های ان بر اساس درخواست مشتری ابزار زنی می شود.

 

 صفحات پست فرم :

اصولا صفحه های کابینت به روش پست فرمینگ تهیه و تولید می گردند که مغزاین صفحات عمدتا از MDF با ضخامت های 32,48,64 میل می باشند سطح این صفحات با رویه hpl فرمیکا روکش  می شود ولبه ها بوسیله دستگاه پست فرمینگ گرد می شوند.فرمیکا گونه ای از روکش های مصنوعی که خاصیت ضد آب و حرارت تا 180 درجه ,ضد خش  و ضد لک بودن را داراست .

این صفحات جایگزین خوبی برای سنگهای طبیعی می باشند .صفحه تک لب گرد , دو لب گرد اپن و صفحات با عرض بالا جهت سیستم پیشرفته  اشپزخانه به عنوان جزیره و میزهای کنفرانس به کار برده می شوند.

 

به طور کلی کابینت اشپزخانه در دو شکل دیواری و زمینی تولید می شود که ارتفاع نوع زمینی ان  90cm است که از بخش هایی چون بدنه ,پاخور و صفحه کابینت تشکیل می شود که عرض ان 59/5 cm که در دو نوع در بازار موجود است.

الف) MDF

ب: دو لایه از تخته نئوپان 16 mm به هم چسپانده شده که نوع MDF  ان بهتر است چون در برابر رطوبت مقاومت بیشتری نسبت به نئوپان دارد.

ارتفاع کابینت هوایی حدودا 90 cm و عمق ان 28 cm است که  در قسمت بالای ان به موازات سقف صفحه ای با عرض 30-15 cm بیرون زده است وبرای جلوه ی بهتر لامپ های هالوژن نصب می شود.

پشت بند کابینت :

پشت بند کابینت با MDF یا نئوپان به ضخامت 6mm پوشانده می شود.

پایه کابینت :جهت تنظیم ارتفاع کابینت از سطح زمین به کار می رود .

نحوه ساخت کابینت اشپزخانه :

بعد از طراحی اولیه کابینت اشپزخانه از قسمت  پایین کابینت اندازه گیری می کنیم که ارتفاع کابینت پایین باید 90cm و عمق ان 60-56 cm از دیوار باشد و فاصله مابین دو کابینت بالا و پایین می بایست 60 cm  باشد گاهی اوقات این فاصله می تواند از 90-70cm  متغییر وهمچنین عمق مورد نیاز برای کابینت باید بیشتر از 30 cm باشد.

 

قسمت های اصلی کابیت اشپزخانه :

 

الف) صفحه کابینت:

امروزه در بازار پنج گونه از این محصول وجود دارد.:

1.صفحه کابینت 32mm با رو کش hpl

2. صفحه نئوپان با رو کش hpl

3. صفخه MDF  با رو کش ملامینه

4.صفحه POLY WOOD با رو کش hpl

5.صفحه سنگ مصنوعی تمام اکرلیک (solid surface)

 

ب) درب کابینت:

از دو نوع محصول برای تولید درب کابینت می توان استفاده کرد, 1. درب با روکش pvc با 6 گونه و 20 رنگ متفاوت است دارای ضخامت 16mm هستند.2.نوع دیگر درب هایگلاس (high gloss) که برای انها از موادی براق به نام پلی استر به کار می رود که جلای خاصی به کابینت می دهد.

 

ج) بدنه کابینت:

دو مسئله عمده برای بدنه حائز اهمیات است:

1.دارای روکش ملامینه باشد.

2.لبه با نوار پوشش داده شده باشد.

امروزه بدنه بیشتر کابینت ها از نئوپان با روکش کاغذ و نوار اطویی است که نسبت به MDF از کیفیت مطلوبی برخوردار نمی باشد.به دلیل اینکه روکش های HPL در برابر اب و رطوبت و خش مقاوم هستند از اینرو برای ساخت کابینت مناسب هستند.اما صفحات MDF با روکش کاغذ ملامینه مستعد خش پذیری و فرسایش هستند.

به تازگی محصول دیگری به نام پلی وود (POLY WOOD) تولید شده است که ترکیبی از چوب و پلاستیک است که بر خلاف صفحه کابینت دارای یک لایه بوده و در ضخامت 45-32 mm تهیه می گردد که در مقایسه با MDF  مشکلی از نظر جدا شدن لایه ها از هم وجود ندارد در در برابر رطوبت و اب هم از مقاومت بالایی برخوردار است.

از دیگر ویژگی های بارز این مصول مقاوم دربرابر حرارت, باکتری ,رطوبت و مواد شیمیایی و همچنین سبک وزن, ضد لک, بدون درز بودن و دارا بودن قابلیت تعمیر و عدم محدودیت در اندازه می توان نام برد

 

از نوع دیگر صفحات مورد استفاده برای کابینت تمام اکرلیک سنگ مصنوعی که از مواد مصنوعی تولید می گردند. نبود درز بر روی سطح ان ,شکل پذیری از ویژگی های این صفحات است.

 

 

 

تانری:مرکز خریدو فروش ماشین آلات صنعتی و لوازم جانبی و ابزار آلات صنعتی